preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jelkovec

Login
Virtualne učionice

INFORMACIJE

                                                                                              

e-Dnevnik

Tableti

Priloženi dokumenti:
Tablet-opis.pptx

3D printanje

Društvene mreže

Natjecanje Dabar

Elektronički identitet

Korisni linkovi

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Odraz - priča o vodi
Autor: Ljiljana Studeni, 21. 4. 2017.

Učenici Oš Jelkovec i Oš Sesvetska sela sudjelovali su 21.3.2017. na Svjetski dan voda u interaktivnom predavanju i radionici u Knjižnici Sesvete, pod vodstvom prof. Marijane Magdić i prof. Mirne Coljak. Učenici Oš grof.J.Drašković imali su također interaktivnu radionicu pod vodstvom prof. Vlatke Husetović.

Više o projektu pročitajte pod "opširnije".


    Polazeći od spoznaje da je voda izvor života dogovorili smo projekt o vodi:“ODRAZ“.

Zajedničkim projektom pokušali smo prikazati jedan od mogućih načina obrade teme o vodi.

Izdvojili smo i probleme koji nas zanimaju: voda u prirodi, važnost vode u životu ljudi, fizikalna i kemijska svojstva vode, zaštita vode u prirodi.

Svrha projekta bila je osvijestiti učenike o važnost vode za zdravlje kao i o racionalnom odnosu prema  pitkoj vodi. U izradi plana kako doći do odgovora izradili smo nastavne listiće, PPT, didaktičke igre („ekološka razglednica“, domino, memori…), okušali se u izradi stripa.

Upoznali smo ih s utjecajem vode na zdravlje, kao i s udjelom vode u namirnicama.

Traženje rješenja izveli smo na jednostavnim pokusima primjenom metoda koje smo prilagodili uzrastu uključujući učenike na različitim razinama , od trećih do viših razreda osnovne škole uz korelaciju s matematikom i doživljajnom stranom nastavnog procesa uključujući  glazbeni, literarni  i  likovni doživljaj.

Vodili smo računa da se kad su učenici nižih razreda u pitanju, koriste jednostavniji pokusi. Dugoročni cilj ovakvog rada je uvođenje znanstvenog pristupa i metoda rada. Ovakvim načinom rada, pored aktivnog učešća učenika u njihovoj realizaciji, učenik usvaja i etape istraživačkog rada  i tako jednostavniji pokusi postaju nezamjenjivi na svim razinama obrazovanja. Aktivnim učešćem i dijalogom  učenici otkrivaju suradnički način učenja, vještine važne u široj društvenoj zajednici.

Radom na projektu  učenici razvijaju građanske vještine i stavove dokazujući da je uloga pojedinca ključna uloga u izgradnji boljeg svijeta, a tu je početak važnosti obrazovanja za okoliš.

U projektne zadatke uključili smo i učenike  s poteškoćama u razvoju. Proveli smo različite oblike prilagođavanja i individualni pristup s ciljem osposobljavanja za samostalan rad i život prema  osobnim sposobnostima učenika sukladno obrazovnoj inkluziji.

Fotografije pogledajte OVDJE.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju