preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jelkovec

Login
e-Dnevnik

S.O.S LEKENIK

 

Humanitarno djelovanje Osnovne škole Jelkovec.

 

Na inicijativu učenica 7-ih razreda Lare Alat i Paole Naranđe,

te pod vodstvom njihovih učitelja pokrenuli su akciju Dobro je činiti dobro.

Web stranicu  su izradili i uredili učenici 6.a razreda.

Upoznajmo Afriku

Kliknite OVDJE i saznajte sve o humanitarnoj akciji koju smo provodili u našoj školi kroz šk. god. 2012./2013.

Web stranicu  su izradili i uredili učenici 6.a razreda.

 

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Tražilica
Online radio
radio online

Vremenik pisanih provjera znanja za šk.god. 2017./18. dostupan je u dokumentu.

Priloženi dokumenti:
Vremenik. 1.polugodiste.xls

Korisni linkovi

 

Stručni skupovi

 

Škole s projektima učeničke zadruge

predstavljaju primjere dobre prakse u razvoju poduzetnišva.

 

ŠTO JE UČENIČKA ZADRUGA?

Učenička zadruga dragovoljna je interesna učenička organizacija, koja pridonosi postizanju odgojno-obrazovnih i društveno-gospodarskih ciljeva škole/ustanove jer kao oblik izvannastavne aktivnosti učenicima/ama omogućuje stjecanje radno-tehničkoga, ekološkoga, gospodarskoga, društvenog i etnoodgoja i obrazovanja te razvoj sposobnosti i korisno provođenje slobodnog vremena.

TKO MOŽE POSTATI ČLANOM ZADRUGE?

Članom Zadruge može postati svaki učenik Škole/ustanove nakon završenoga prvog razreda osnovne škole, roditelj učenika člana Zadruge, učitelji mentori i ostali stručnjaci koji sudjeluju u radu.

Članovi Zadruge mogu biti učenici koji su završili Školu i njihovi roditelji, vanjski suradnici, donatori i pokrovitelji, stručnjaci i pojedinci koji nalaze svoj interes u promicanju učeničkog zadrugarstva i potpori ostvarenju ciljeva i zadaća Zadruge.

KOJA JE DJELATNOST UČENIČKE ZADRUGE?

Djelatnost Zadruge obasiže proizvodni i uslužni rad organiziran na način koji učenicima omogućuje upoznavanje i ovladavanje temeljnim elementima procesa proizvodnje.

KAKO SE STJEČU NOVČANA SREDSTVA ZA DJELOVANJE ZADRUGE? 

  • članarinom,
  • prodajom proizvoda i usluga nastalih radom učenika u Zadruzi,
  • potporom iz državnoga, županijskoga i gradskog-općinskog proračuna,
  • donacijama i sponzorstvom,
  • darovima,
  • iz drugih izvora u skladu sa zakonom.

 

CILJ

  • okupiti na dragovoljnoj osnovi što veći broj učenika
  • primjerenim metodičkim postupcima pod vodstvom mentora omogućiti im razvoj sklonosti i sposobnosti
  • razvijaju se i njeguju radne navike, radne vrijednosti i stvaralaštvo
  • stječu znanje i svijest o načinima i potrebi očuvanja prirode učenici se profesionalno informiraju i usmjeravaju
  • stvaraju preduvjeti za prijenos i praktičnu primjenu znanja u životu i lokalnoj sredini

 

NAMJENA

  • pobuditi i razviti svijest o nužnosti i vrijednosti rada za čovjekov život
  • razvijati i njegovati radne navike te odgovornost, inovativnost, samostalnost, poduzetnost i potrebu za suradnjom;
  • omogućiti stjecanje, produbljivanje, proširivanje i primjenu znanja te razvoj sposobnosti bitnih za gospodarstvo i organizaciju rada
  • razvijati svijest o mogućnosti, dosezima i potrebi primjene suvremenih znanstvenih, tehničkih i tehnoloških dostignuća
  • pridonositi prijenosu znanja iz nastave u praktične djelatnosti Zadruge i obrnuto, znanja iz rada u Zadruzi u nastavu
  • razvijati ljubav prema prirodi i vrijednostima koje je čovjek stvorio svojim radom te svijest o nužnosti očuvanja ravnoteže u prirodi, zaštita okoliša i njegovanje baštine
  • omogućiti najveći razvitak sposobnosti i ostvarenje osobnih interesa, a time i samopotvrđivanje te spoznaju vlastitih sposobnosti i sklonosti

 

 

 

NOSITELJI

 

 

 

  • Mirna Coljak- voditeljica učeničke zadruge
  • voditelji pojedinih sekcija (Sanja Červeny, Snježana Babić, Valerija Habuljko)
  • članovi zadružnog odbora
  • pripadnici lokalne samouprave
  • roditelji
  • zadrugari – učenici

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Realizacija se odvija u školi  kroz četiri sekcije koje se međusobno prožimaju, integriraju, nadopunjuju kako bi proizvodni proces bio kompletan.

 

 

NAČIN VREDNOVANJA

I KORIŠTENJA

REZULTATA

 

  • organizacija prodajnih izložbi
  • kontinuirano praćenje razvoja radnih navika
  • stjecanja znanja  i svijesti o potrebi i načinima očuvanja prirode
  • kroz sve aktivnosti prati se poduzetništvo i inovativnost svakog učenika, posebno njihovim neposrednim sudjelovanjem u organizaciji  prodajnih izložbi
  • razvijenost solidarnosti i  svijesti o potrebi za suradnjom među učenicima
  • postignuća, zalaganje i ponašanje
  • pohvale i nagrade za učenike

 

Kliknite na sliku radi uvećanja!

 

 

 

Priloženi dokumenti:
PROGRAM RADA ZADRUGE2014. 15..docx

preskoči na navigaciju