preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jelkovec

Login
Virtualne učionice

INFORMACIJE

                                                                                              

e-Dnevnik

Tableti

Priloženi dokumenti:
Tablet-opis.pptx

3D printanje

Tražilica
Društvene mreže

Natjecanje Dabar

Elektronički identitet

Korisni linkovi

 

 

 

 

 

 

 

RAZVOJNI PLAN OŠ JELKOVEC

(2018. – 2020.)

Napomena: U priloženom dokumentu dostapni su rezultati ankete za roditelje provedeni u šk. god. 2017./2018. 

Samovrednovanje

                       Osnovna škola Jelkovec

                                                       Dragana Plamenca 1

                                                       10360 Sesvete

                                              

 

                                               SAMOVREDNOVANJE

 

Rad školskog tima za kvalitetu, prema hrvatskom modelu samovrednovanja škola, temelji se na odgovorima tri ključna pitanja:

Koliko je dobra naša škola?

- koliko smo zadovoljni radom škole u odnosu na postavljene ciljeve te koliko nam je potrebno i korisno samovrednovanje

Kako to znamo?

- opisujemo korištenje objektivnih mjerila u procjeni stanja

Što učiniti da budemo bolji?

- objašnjavamo pripremu i sadržaj izvještaja i plana razvoja u svrhu unaprjeđenja kvalitete

Aktivnosti se planiraju na temelju uputa iz Priručnika za samovrjednovanje osnovnih škola, analize Upitnika o samovrjednovanju osnovnih škola, pokazatelje rada i postignuća Škole i učenika, KREDA analize i definiranog Školskog razvojnog plana.

 

Članovi Tima za kvalitetu OŠ Jelkovec: Ilijana Bertović, pedagoginja; Mirjana Marin, tajnica; Anamarijaa Lozer, predstavnik Vijeća roditelja školskog odbora; Ljiljana Studeni, učiteljica RN; Snježana Babić, učiteljica RN; Mirna Coljak, učiteljica PN; Ivančica Toić, učiteljica RN; Dubravka Latinčić, učiteljica PN; Radoslav Dumančić, predstavnik lokalne zajednice; Vladimir Vuger, ravnatelj OŠ Vugrovec – Kašina (kritički prijatelj); Renata Flajhar, ravnateljica.

 

Članovi tima imaju svoje uloge koje nisu strogo zacrtane već se mogu mijenjati ovisno o trajanju procesa samovrednovanja i prema razvojnim potrebama škole.

Svi članovi tima preuzimaju uloge i zadatke u skladu s prioritetnim područjima i specifičnim ciljevima i zadatcima koji proizlaze iz procesa samovrednovanja. Osim toga bitno je naglasiti, da nisu samo članovi Tima za kvalitetu zaduženi za formuliranje  planiranih ciljeva i aktivnosti te ostvarivanje istih, već i svi oni sudionici Škole koji će se u proces samovrednovanja uključivati nizom različitih aktivnosti, ovisno o prioritetnim područjima unaprjeđenja.

 

Članovi Školskog tima za kvalitetu svjesni su da će njihov entuzijazam i uloženi trud pomoći jasnijem sagledavanju dobrih i slabijih strana naše Škole, da će na taj način lakše i objektivnije identificirati područja poboljšanja te planirati i provoditi aktivnosti koje će, bez sumnje, rezultirati pozitivnim promjenama.

 

O svim aktivnostima vezanima uz rad Tima za kvalitetu i proseca samovrednovanja redovito ćemo vas obavještavati na stranici naše škole.

 

 

                                                                         Ravnateljica: Renata Flajhar

 

                                                                                

preskoči na navigaciju